Win7 64 bit - jak zmusić drukarkę do drukowania w sieci domowej?

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 12:41:46 MET

Wściekam się.

System Win7 64 bit rzuca kłody pod nogi mojej sieci domowej. Inne
komputery (Win XP) nie widzÄ… tej drukarki podczepionej do komputera z Win7.

Powiedzcie, jak skonfigurować to gówno.

Wściekły jestem na te całe 64 bity. Chciałem pójść z duchem czasu to
teraz mam:

usypianie komputera - nie działa
drukarka w sieci domowej- nie działa
udostępnianie plików w sieci domowej - nie działa
zgrywanie filmów z karty TV - nie działa

Nie widzę żadnych zalet, za to pełno wad.