Re: Win7 64 bit - jak zmusić drukarkę do drukowania w sieci domowej?

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 17:45:33 MET

Marcin N wrote:
> Wściekły jestem na te całe 64 bity. Chciałem pójść z duchem czasu to
> teraz mam:
>
> usypianie komputera - nie działa
> drukarka w sieci domowej- nie działa
> udostępnianie plików w sieci domowej - nie działa
> zgrywanie filmów z karty TV - nie działa
>
> Nie widzę żadnych zalet, za to pełno wad.

Ale za to jak szybko nie działa!

Ja mam problem z tym, że nie da się drukować plików .dwg na drukarkach HP,
takich "nieploterowych" Kwestia sterownika, a HP ma to w dupie bo dla nich
drukarka serii 1320 jest za stara. Na dedykowanym dla niej sterowniku nic
nie działa, no takim "ogólnym" (podstawowym, wyleciało mi słówko) działają
tylko podstawowe ustawienia, o druku dwustronnym można zapomnieć.