Re: Win7 64 bit - jak zmusić drukarkę do drukowania w sieci domowej?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 13:37:16 MET

Dnia Wed, 21 Dec 2011 12:41:46 +0100, Marcin N napisa³(a):

> W¶ciekam siê.
>
> System Win7 64 bit rzuca k³ody pod nogi mojej sieci domowej. Inne
> komputery (Win XP) nie widz± tej drukarki podczepionej do komputera z Win7.

Jakiej drukarki? Nie ka¿da pozwala na pracê poprzez sieæ.
Generalnie, jak nie idzie po bo¿emu, to robi siê tak: na XP instaluje
siê nowy port *lokalny* o nazwie bêd±cej nazw± lub adresem drukarki (np.
\\192.168.1.x\epson lub \\nazwa_serwera\epson) i instaluje siê sterownik
tej drukarki przypisuj±c go do tego portu.

Trzeba te¿ pamiêtaæ o w³±czeniu dostêpu dla wszystkich (w tym go¶ci) do
serwera wydruków i do drukarki na tym Windows 7.

> Powiedzcie, jak skonfigurowaæ to gówno.
>
> W¶ciek³y jestem na te ca³e 64 bity. Chcia³em pój¶æ z duchem czasu to
> teraz mam:
>
> usypianie komputera - nie dzia³a

Typowy problem. Pewnie masz w³±czon± jak±¶ us³ugê lub sterownik
zapobiegaj±c± przechodzeniu komputera w stan u¶pienia. Zaprzyja¼nij siê
z narzêdziem powercfg.exe i zlokalizuj problem.

> drukarka w sieci domowej- nie dzia³a
> udostêpnianie plików w sieci domowej - nie dzia³a

Co¶ musia³e¶ zdrowo namieszaæ.
http://banita.pl/konf/smbudostwinvista.html
http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb727037.aspx

> zgrywanie filmów z karty TV - nie dzia³a

Producent nie da³ wsparcia dla systemu Windows 7 64-bit? Có¿....

> Nie widzê ¿adnych zalet, za to pe³no wad.

/wzruszenie ramion/
Ka¿da nowo¶æ wymaga oswojenia.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]