Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 02:56:22 MET

W dniu 2011-12-20 19:38, Marek pisze:

> Mam parę klawiatur różnych firm i zawsze jako jakiś "generic HUB" albo mi
> siÄ™ instalujÄ….

No widzisz. Dzisiaj wieczorem kurier przywiózł mi nagrywarkę zewnętrzną
na USB i po podłączeniu nie chciała się uruchomić. Ani drgnęła.
Pomyślalam sobie, że w takim razie zainstaluję Nero z płytki i zobaczę
jak się ten program prezentuje. Zainstalowało się Nero, było jeszcze do
nagrywarka zaświeciła i zadziałala. W związku z tym, że bardzo jest
krótki kabel i nagrywarka musiała leżeć obok, na stołku to podłączyłam
jÄ… do HUB-a, a kabel od HUB'a do gniazdka USB (na panelu przednim mam 3
wejścia, 2 zajęte). Niestety nagrywarce Hub się nie podobał, nie
zaświeciła się i w Urzadzeniach pokazały się takie albo podobne
konflikty jakie Ty miałeś. Jednym słowem HUB jest chyba przestarzały (i
tak też ma za krótki kabelek) więc i trzeba go wywalić. Odłączyłam i
podłączyłam bezpośrednio do USB, nagrywarka znowu zadziałała. Nagrałam
sobie z niej parę filmów, zrobiłam kopię tej płytki instalacyjnej. No i
wsio gra. Tylko jeszcze muszę kupić przedłużacz do USB z taką szerszą
wtyczką (wiszą dwie na kabelku, ta druga węższa nie działa w tym
gniazdku, ale wystarczy jedna).
Co do Twojego Huba to sądzę, że on też jest walnięty, albo jakiś
przestarzały i daj sobie z nim spokój.

> Nigdy nie spotkałem sie aby odbiornik/nadajnik klawiatury zainstalował się
> jako urządzenie pamięci masowej. Z ciekawości spytam - jakiej firmy używasz
> klawiaturÄ™?

  http://www.2shared.com/photo/aU4krflu/capture_001_21122011_024645.html?

Klawiatura na odbiornik czy mysz to nie ma róznicy jeśli chodzi o
niedziałanie jakiegoś Huba. Mam mysz radiową na USB, klawiaturę na
USB-przewodowÄ… Compaq.

> Piszesz też, że pojawia Ci się odbiornik w sekcji "urządzenia i drukarki".
> Mi również ale tylko w chwili gdy jest podłączony do portu, w którym
> działa. Po przyłączeniu go do portu, w którym nie działa - znika stamtąd a
> klawiatura i mysz przestają działać (jak pisałem).

> U mnie żadne urządzenie nie powoduje konfliktów więc nie bardzo rozumiem
> dlaczego piszesz o tej weryfikacji. Swoją drogą jesteś w stanie zaglądać do
> właściwości bez działającej myszy i klawiatury?

A może musisz akumulatory naładować w ładowarce? Ja mam na zmianę 2
komplety i jeszcze ze 2 dokupiÄ™.

> Mi również - jak pisałem - ale tylko wtedy gdy jest w porcie, w którym
> działa.

No właśnie Teh HUB Ci nie działa, albo nie nadaje sie do tej klawiatury.
Powinny automatycznie zainstalować sie sterowniki do tego USB, a jak się
nie instalują to oznacza, że coś jest walnięte. Masz płytkę instalacyjną
do tej klawiatury?

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w