Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon 19 Dec 2011 - 10:27:33 MET

Dnia Sun, 18 Dec 2011 22:17:55 +0100, Animka napisał(a):

> A mnie to w sumie "wisi i powiewa".

Noooo rozumiem...

> Ja u siebie zaglÄ…dam do "UrzÄ…dzenia i drukarki" Tam zawsze mam jak na
> dłoni w jakim urządzeniu jest konflikt i po prostu we właściwościach to
> urządzenie wyłączam.

A teraz widząc ten konflikt odłącz urządzenie od komputera. Widzisz je
nadal? U mnie znika i nie potrafiłem jego odłączyć zanim koledzy mie
podpowiedzieli jak to zrobić.

> Mass Storage Device- Sprzęt ładnie mi wszystko pokazuje.
> A co Ty masz pochrzanione to pewnie nawet wróżka Ci nie podpowie. Musisz
> sam.

Ależ ja wiem co było pochrzanione i od samego początku wiedziałem co trzeba
zrobić (usunąć sterownik i pozwolić mu sie jeszcze raz zainstalować) aby to
naprawić jednakże pytanie było jak to zrobić skoro w tym czasie klawiatura
nie działa a przełożenie jej do innego portu powoduje, że problem zostaje
ukryty.

Szczerze mówiąc nie bardzo wierzę, że manager urządzeń pokazuje Ci bez
dodatkowych czynności powodujące konflikt ale odłączone urządzenia.