Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 22:17:55 MET

W dniu 2011-12-18 21:43, Marek pisze:

> Wyciąłem powyżej fragmenty mojej wypowiedzi a zostawiłem sedno problemu.
> Nie doczytałaś tego zdania? W managerze urządzeń NIE MA ŻADNYCH nieznanych
> urządzeń gdy przełożę odbiornik do innego portu (bo tylko wtedy zadziała mi
> klawiatura) więc nie ma jak usunąć tego wadliwego, które ujawnia się tylko
> gdy odbiornik jest w określonym porcie USB (ale wtedy klawiatura nie działa
> i nic zrobić nie można). Koledzy pokazali mi jak zmusić managera do
> ujawnienia tych właśnie urządzeń. Czy coś tu jest niejasne dla Ciebie?

A mnie to w sumie "wisi i powiewa".
Ja u siebie zaglÄ…dam do "UrzÄ…dzenia i drukarki" Tam zawsze mam jak na
dłoni w jakim urządzeniu jest konflikt i po prostu we właściwościach to
urządzenie wyłączam.
Mass Storage Device- Sprzęt ładnie mi wszystko pokazuje.
A co Ty masz pochrzanione to pewnie nawet wróżka Ci nie podpowie. Musisz
sam.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w