Re: Twórcy Windows 8 będą mogli usuwać aplikacje z twojego komputera

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Dec 2011 - 18:32:24 MET

W dniu 15.12.2011 20:19, Animka pisze:

> U mnie wszystko "chodzi" na Win7 Prof.
ciemna jesteś. przepraszam. Wymienione prze zemnie urządzenia działają w
oparciu o linuksa. czyli używasz linuksa ale nie na PC

> Przecież za polskiego odpowiednika Windowsa (nie linuxa) też ludziom by
> szmal wplywał. Też by się ktoś wzbogacił - jak Gates.
ciemna jesteś strasznie, albo nietrzeźwa. GAste sprzedaje Windowsa
światu. Alternatywa windowsa w 100% zgodna bęzie miała problemy
patentowe, a jak sprzeda cokolwiek to tylko polakom. Tylko czy ktoÅ› poza
Animką to kupi jak można sciągnąć z netu oryginał z Redmont?

> Mnie się ten Linux kojarzy z Dosem. Nie korzystałam i już nie będę z
> Linuxa korzystać.
korzystasz, tylko nie na komputerze. Kojarzyć Cu się może z dosem,
ogórkami i drabiną. Tu masz próbkę "cukierowego" linuksa z 2006 roku -
czyli z czasów królowania windowsa XP.
http://www.youtube.com/watch?v=abWn4QrlzRI&feature=related
Co to ma z dosem wspólnego? brak antywiruusa?
ToMasz