Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 19 Dec 2011 - 14:06:38 MET

W dniu 2011-12-19 10:27, Marek pisze:

> Ależ ja wiem co było pochrzanione i od samego początku wiedziałem co trzeba
> zrobić (usunąć sterownik i pozwolić mu sie jeszcze raz zainstalować) aby to
> naprawić jednakże pytanie było jak to zrobić skoro w tym czasie klawiatura
> nie działa a przełożenie jej do innego portu powoduje, że problem zostaje
> ukryty.
>
> Szczerze mówiąc nie bardzo wierzę, że manager urządzeń pokazuje Ci bez
> dodatkowych czynności powodujące konflikt ale odłączone urządzenia.

Jak coś na USB to Mass Storage Device pokaże wszystko. Ja bym to co
powoduje konflikt wyłączyła, klawiaturę podłaczyła do drugiego gniazdka
USB i uruchomiła ponownie komputer. Właściwie to trudno cokolwiek
doradzić nie mając czegoś przed oczami. Zrób zrzuty ekranu i przedstaw.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w