Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 15:28:28 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> nie chodzi o ideolo; chodzi o cos prostszego, o to, że minimalizuje; jak
> dotad skutecznie;
> poza tym: _nie_chce_ sie wdawac w sczegolowe dysk. o dotnecie, ale jakies
> tam znaczenie w moim podejsciu "do", mialy czytane w necie opinie o
> "pewnych klopotach" jako pochodnej instalacji dotneta. Tzn te opinie
> _są_ , to nie iluzje moje, moze jest tak, ze jedni te klopoty maja,
> inni nie, ale opinie takie sa i takze one (w srednim stopniu, ale
> jednak) mialy wplyw na moje "nie" dla dotneta. Dopoki dam rade.
> [...]

Oczywiście, że się da bez .NET. Można to i w asemblerze pisać i samemu SSL
implementować. Tylko wtedy wszystko zajmie dużo więcej czasu. NET był
najprostszą i najszybszą metodą dodania obsługi SSL. A ja mam jeszcze inne
zajęcia w życiu oprócz OEPT. Może w przyszłości, jak będę mieć czas i
samozaparcie, to spróbuję to tak przepisać, żeby .NET nie był konieczny. Ale
niestety, muszą być kompromisy.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/