Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 16:11:05 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jbikdn$7er$1@news.icpnet.pl
[..........]
> Oczywiście, że się da bez .NET. Można to i w asemblerze pisać i samemu
> SSL implementować. Tylko wtedy wszystko zajmie dużo więcej czasu.

ok, rozumiem. szkoda, że nie sie z powodu braku czasu...

wiec dopytam:

1.
czy _kazdy_ dotnet, chodzi mi o wersje, jest potem prosty do DEinstalacji?
jak zwykla aplikacja?

2.
ktory dotnet _musi_ byc dla tej wersji oe power tool?

3.
jak - po instalacji wlasciwego dotneta i majac wersje dotychczasowa 4.4
power tool - zainstalowac/zaimplementowac te pliki z zip nowego powera 4.5?
bo zakladam, że powinna byc dla higieny DEinstalacja 4.4, ale co dalej z
plikami 4.5, skoro zero instalatora tej wersji? bo to chyba nie jest
portable, bo gdzież dla niego utworzy sie *.ini (ktory chcialbym, nie
ukrywam, wziac z wersji 4.4)?

4.
I wazne, natury ogolnej, i prosba do Ciebie o podpowiedz: mam taki stary
post z grupy, moze tej, moze innej, o wersjach dotneta:

> instalka wersji 1.0 zawiera wersję 1.0
> instalka wersji 1.1 zawiera wersję 1.1
> instalka wersji 2.0 zawiera wersję 2.0
> instalka wersji 3.0 zawiera wersje 2.0 i 3.0
> instalka wersji 3.5 zawiera wersje 2.0, 3.0 i 3.5
> instalka wersji 4.0 zawiera wersję 4.0
> przy czym 1.0 to historia, ale programy wymagające 1.1 czasami się
> zdarzają.
> dlatego żeby mieć pełen komplet, trzeba zainstalować 4.0 i 3.5, i
> ewentualnie 1.1

Potwierdzasz powyzsze? potrzeba - tak naprawde - wpakowac w system dwa
dotnety, 4.0 i 3.5?
Jesli tak: z jakiego zaufanego miejsca to wziac? I co - najpierw 3.5, a
dopiero potem 4.0?