Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 15:16:57 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jbigd7$3vo$1@news.icpnet.pl
> Czy jakaś ideologia zabrania Ci go zainstalować? ;)

nie chodzi o ideolo; chodzi o cos prostszego, o to, że minimalizuje; jak
dotad skutecznie;
poza tym: _nie_chce_ sie wdawac w sczegolowe dysk. o dotnecie, ale jakies
tam znaczenie w moim podejsciu "do", mialy czytane w necie opinie o "pewnych
klopotach" jako pochodnej instalacji dotneta. Tzn te opinie _są_ , to nie
iluzje moje, moze jest tak, ze jedni te klopoty maja, inni nie, ale opinie
takie sa i takze one (w srednim stopniu, ale jednak) mialy wplyw na moje
"nie" dla dotneta. Dopoki dam rade. Powtarzam: banalne jest okreslenie, ze
to moja ideolo. To nie jest prawda. Staram sie omijac instalacje
wzbogacajace system, na ile to jest mozliwe. jak dotad moglem to wykonac z
sukcesem i nie bawic sie w to, czy taka, czy inna wersja dotneta do tej, czy
innej aplikacji jest ok, a dla innej to juz musze miec taka,a nie inna.
I dobrze gdyby skromny oe power tool obywal sie bez dotneta :) powaznie. To
jest mala aplikacja. NIE WIERZĘ, że nie da sie jej usupelnic o ssl bez
dotneta. Moze bedzie ważyła dwa/trzy/cztery razy wiecej,ale to nadal bedzie
malo.
Ale Ty w tej sprawie rządzisz :)