Re: Win7 - uszkodziła się tabela partycji na świeżo zainstalowanym systemie - jak to naprawic?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 15:36:59 MET

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun@wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości
news:jbikdj$4lm$1@news.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Araneus Diadematus" <warchlak@chlewik.pl> napisał w wiadomości

> Chkdsk wymienił pięć "bad clusters" na etapie 4 z 5 weryfikowania.
>
> Wszystkie inne jego testy - bez błędów.

No, czyli jednak trafiłem, że pachnie to lekko podpsutym dyskiem... Czasem
jest to błahostka, czasem coś poważniejszego.
Przeleć jeszcze raz z przełącznikiem /r (aż przestanie sypać, bardzo
możliwe, że już drugi raz będzie "zdrowy" i można dalej nie próbować.
Bad sektor po prostu trafił w ważny plik systemowy/inny, którego niemożność
załadowania spowodowała niemożność prawidłowego startu systemu. Podpis
raczej prawidłowy. Jeśli będziesz reinstaować system (zalecam jednak na
innym dysku), to przy instalacji zadaj pełne formatowanie partycji, nie
przyspieszone. Długo to potrwa, może nawet ponad godzinę, ale zaznaczy
wadliwe obszary jako bezużyteczne. A później mozliwe, że będziesz mieć
święty spokój.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)