Re: [OT] Forum

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 14:41:17 MET

Dnia Sun, 04 Dec 2011 00:03:02 +0100, Piotr M napisał(a):

> Jest pewna nisza informacyjna (informatyczna) do zagospodarowania. Jest
> potrzebne pewne forum. Skąd o tym wiem? Mając wiele pytań i po
> tygodniowych gonitwach i strzelaniu w różne witryny, niemające z tematem
> nic wolnego, zapragnąłem forum, jednego miejsca co każdy może zapytać,
> każdy może odpowiedzieć, itd. Tematyka? Internet, komputery. Tyle mogę
> powiedzieć.

Nie wiem po co Ci forum, grupa(y) to malo?

imho o wiele bardziej przydaloby sie jakies duze i aktualizowane FAQ, ktore
byloby sensownie zbudowane i latwo przeszukiwalne. Tutaj, na grupie, madre
watki odchodza w przeszlosc i malo kto juz sie kwapi ich szukac, a takie FAQ
mogloby je zachowac dla "potomnych" :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K