PATH w skrypcie bat

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 16:36:40 MET

Witam

Mam 3 katalogi:
1. katalog z plikami mojej strony (zawiera też skrypt bat wywołujący
skrypt z p. 2.)
2. katalog ze skryptem budujÄ…cym mojÄ… stronÄ™ (zawiera skrypt i pliki
pomocnicze), wywołuje program z p. 3.
3. katalog z programem wywoływanym przez mój skrypt budujący stronę
(zawiera program i pliki pomocnicze)

Koncepcja jest taka by skryptem bat wywoływać skrypt budowania strony (w
Pythonie). Wszystko dobrze działa do momentu gdy trzeba wczytywać pliki
pomocnicze skryptu budowania (p. 2) i programu (p. 3).

Gdzieś na sieci wyczytałem, że zmienną PATH ustawia się poleceniem set
PATH i dodaje się ścieżki jakie mają być przeszukiwane. Miałem koncepcję
taką, by w ten sposób dodać ścieżki do mojego skryptu w pythonie i
programu jaki ten skrypt wywołuje. Koncepcja moja jest taka by podobnie
jak w Linuxie procesy wywoływane przez skrypt bat dziedziczyły zmienne
środowiskowe, więc również zmienną PATH. Ale to mi nie działa i dla tego
piszę tą wiadomość. Może ktoś bardziej doświadczony od razu zobaczy błąd
i podpowie jak powinien wyglądać ten skrypt bat.

Oto mój skrypt bat:
set PATH="C:\!-pro\build page";"C:\!-pro\polish-auto-converter-work";%PATH%
c:\x-unix\python3\python "c:\!-pro\build page\buildpage.py"

dzięki i pozdro
Szyk