Re: [OT] Forum

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 13:20:26 MET

Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):
> Jest pewna nisza informacyjna (informatyczna) do zagospodarowania. Jest
> potrzebne pewne forum. Skąd o tym wiem? Mając wiele pytań i po
> tygodniowych gonitwach i strzelaniu w różne witryny, niemające z tematem
> nic wolnego, zapragnąłem forum, jednego miejsca co każdy może zapytać,
> każdy może odpowiedzieć, itd. Tematyka? Internet, komputery. Tyle mogę
> powiedzieć.

Jeśli nic nie możesz powiedzieć, to czego oczekujesz? Zdajesz sobie sprawę,
że są już w Internecie tysiące, jak nie miliony przeróżnych forów? Na czym
polega ta nisza, którą odkryłeś? Na pewno ktoś już jej nie zajął?

> Ale o co chodzi? O to, że nie mam żadnego doświadczenia w prowadzeniu
> forum :/ Nie mam też znajomych co by łączyła nas wiedza i motywacja do
> takiego projektu. Kupiłem domenę pl, aż nie wierzyłem że jest dostępna,
> wykupiłem hosting na rok w 1and1. Sam nie dam rady.
> I własciwie nie wiem co dalej..

Jak nie powiesz o co chodzi, to nic dalej nie będzie :) Dlaczego ktoś
chciałby się udzielać/pomagać akurat przy Twoim projekcie?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/