[OT] Forum

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 00:03:02 MET

Witam.

Przepraszam za OT ale tu jesteście, ważni i doświadczeni ludziska.

A sprawa ważna. Liczę na Piotra Palusińskiego, Araneusa, na Radosława
Sokól, na Wszystkich.

Jest pewna nisza informacyjna (informatyczna) do zagospodarowania. Jest
potrzebne pewne forum. Skąd o tym wiem? Mając wiele pytań i po
tygodniowych gonitwach i strzelaniu w różne witryny, niemające z tematem
nic wolnego, zapragnąłem forum, jednego miejsca co każdy może zapytać,
każdy może odpowiedzieć, itd. Tematyka? Internet, komputery. Tyle mogę
powiedzieć.

Ale o co chodzi? O to, że nie mam żadnego doświadczenia w prowadzeniu
forum :/ Nie mam też znajomych co by łączyła nas wiedza i motywacja do
takiego projektu. Kupiłem domenę pl, aż nie wierzyłem że jest dostępna,
wykupiłem hosting na rok w 1and1. Sam nie dam rady.

I własciwie nie wiem co dalej..

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je