Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 23:05:38 MET

Użytkownik "B.G" napisał:

> Inaczej, na żadnej z tych maszyn nie rozsypał się file system.
> Dziwne?

Co niby ma wynikać z Twojej wypowiedzi? Twierdzisz, że nie zdarzają się awarie
systemu? Równie dobrze można by powiedzieć - jeżdżę już 15 lat i nie miałem
wypadku. Czy to oznacza, że wypadki się nie zdarzają? Szkoda mi czasu na
tłumaczenie co to jest backup partycji systemowej i ile czasu zajmuje jego
odtworzenie z tegoż backupu, a ile żmudna powtórna instalacja i konfiguracja.
Swoje rady zachowaj dla siebie i licz na szczęście. Innym szkodliwych porad nie
udzielaj.

Remek