Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 23:30:52 MET

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:jb69c4$js0$1@inews.gazeta.pl...
> Swoje rady zachowaj dla siebie i licz na szczęście. Innym szkodliwych
> porad nie
> udzielaj.

Ja osobiście twierdzę, że ostrożność najlepszym przyjacielem użytkownika i
nie uznajÄ™ wypowiedzi twojego poprzednika za szkodliwÄ…. Nic po wymyslnych
zabezpieczeniach, gdy siÄ™ np. bezprzytomnie kliknie w loveletter.txt (STFW
co to), one OGRANICZAJĄ ryzyko, nie likwidują go - hint: jak działał Kevin
Mitnick. Podobnie rozdzielanie partycji, bądź nie - nie przeczy to zrobieniu
dobrego backupu tejże. Będę z naciskiem podkreślać - rozdział danych tylko
fizycznie na różne dyski, a dzielenie na kilka partycji TYLKO WTEDY, kiedy
NAPRAWDĘ jest to potrzebne, niezbędne. Większość widzianych przeze mnie
podziałów wynikała z mody, nie z rzeczywistej potrzeby.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)