Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: B.G <zapytaj_at_wp.com.eu>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 19:12:08 MET

Dnia 30-11-2011 o 01:04:45 Remek <dupa@gmail.com> napisał(a):

> 100 GB wolnego po porządkach? To jak duża jest partycja systemowa? Kto
> trzyma
> dane na partycji systemowej?

Np. ja.
Obecnie mam 250GB dysk z jedną partycją. File system który na nim jest,
był założony przy instalacji Visty na dysku 120GB. Było to z pół roku po
tym jak Vista weszła do sprzedaży.
Dane przenosiłem kiedyś (przez klonowanie dysku) na nowy/obecny (250GB)
napęd. Po Viście instalowałem tam testowo dwie wersje Windows7RC oraz w
końcu (blisko 2 lata temu) Windows7 (final).
Przy zmianie wersji Windows, nie usuwałem z dysku nic poza programami i
plikami Windowsa, dane zostawiałem jak są.
Nigdy nie straciłem bita danych. Przez struktury tego file systemu
przeszły nie wiem jakie już ilości plików. Nic nigdy nie zawiodło i nadal
nie ma zamiaru.
Na wszystkich komputerach którymi się opiekuje, od dość dawna już nie
dziele HDD na partycje. Powiem Ci że od tego czasu skończyły się problemy
typu "nagły brak miejsca na partycji Windows" kiedy reszta dysku pusta.
Nikt nigdy nie stracił bita danych, pomijając przypadki sprzętowych awarii
dysków.
Inaczej, na żadnej z tych maszyn nie rozsypał się file system.
Dziwne?

--
B.G