Re: Poważna awaria systemu W7 po zamknięciu programu tunera TV

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 21:10:19 MET

W dniu 2011-11-28 14:39, Araneus Diadematus pisze:

> Kończąc - podsumuję:

Dzięki za obszerną pomoc.

Na dysku C nie mam żadnych poważnych danych. Nawet, gdyby nagle się cały
skasował - nie dramatyzowałbym. Szkoda mi jednak konfiguracji komputera,
dlatego chcę powalczyć.

Walka jest jednak utrudniona, bo deinstalator programów też się
uszkodził i się nie uruchamia, albo uruchamia w bólach.

Próbowałem naprawiać system, ale narzędzia wbudowane w W7 jakoś się nie
spisały. Przy bootowaniu z płyty - nie zaproponował, że nadpisze stary
system. Zaproponował za to odzyskiwanie albo instalowanie z obrazu.
Odzyskiwanie nie pomogło - pisałem już wcześniej.

Pozostaje zamknąć oczy i zdać się na instalowanie od nowa licząc, że sam
zauważy, że dysk nie jest pusty.