Re: dwa monitory/dwie karty

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 20:25:25 MET

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jb0l7h$slh$1@inews.gazeta.pl...
> Czy jeśli podepnę drugi montor pod pod zintegrowaną grafikę to będą oba
> pracowały czy tylko jeden?

Zależy, jak ustawisz. W takim układzie pracowałem już na W2000.
Ćwiczyem (i ćwiczę, na lapciu tak właśnie mam, ekran laptopa jako główny,
zewnętrzny LCD jako pomocniczy, dzięki czemu działanie jednego programu
zwykle nie przeszkadza drugiemu) to też na XP, Viście i W7. Nie próbowałem
na NT4 z braku sterów - za szybka płyta i związana z tym niemożność
instalacji NT4 (teraz mam wersję spatchowaną, która ruszy, ale i tak,
kontrolery dysku mam poza zasięgiem nawet spatchowanego NT4). Ćwiczyłem to
też na Ubuntu, ale to już OT :)
Żeby śmieszniej było, jedna karta chodziła w Overlay, a druga nie, przez co
były "śmieszne" efekty, gdy przeciągało się odtwarzacz z filmem między
monitorami :)

> Sytem to Vista x64.
> Potrzebuję drugiego monitora bo na jednym podczas niektórych czynności
> praca jest uciążliwa a nie mam jak sprawdzić czy taka konfiguracja
> zadziała i nie wiem czy jest to zależne od systemu czy też wyłącznie
> kwestia sprzętowa.

Mając dwuwyjściową kartę, oraz zintegrowaną na płycie, możesz nawet 3
monitory podpiąć.
Chyba, że stery na to nie pozwolą, ale nie sądzę. Nie mam teraz możliwości
wypróbowania (choć płyta jest), czy 3 monitory pójdą... Ale dwa powinny na
100%, niezależnie, czy karta dołączanama jedno, czy dwa wyjścia. jeśli jedno
(przepraszam, nie sprawdzałem Twojej), to cóż, jeden monitor pod kartę,
jeden pod płytę. W biosie ustawiasz, która jest "primary". Może być, że
trzeba kartę na płycie osobno włączyć, ale to nie problem, w biosie jest
wszystko.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)