Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: jadryÅ› <andrzej203_at_op.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 19:39:03 MET

W dniu 2011-11-23 23:50, Araneus Diadematus pisze:

> Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości

> Może nie obciążałeś go tak bardzo...

Fakt, 15000-20000 postów ze wszystkich zasubskrybowanych grup i około
tysiąca e-maili to próg którego nigdy nie przekroczyłem.

> [...]
> Jeśli utrzymuję się w granicach, że w grupie jest kilkadziesiąt,
> kilkaset, kilka(naście/dziesiąt) tysięcy, to praktycznie każdy program
> daje sobie radÄ™. OE ma tÄ™ ogromnÄ… zaletÄ™, ze ze wszystkich jest chyba
> najodporniejszy na niewłaściwe kodowanie u korespondenta, poza tym w
> codziennej pracy wyrobi się już na kompie z 486DX 48 MB, sprawdzone.
> Dlatego na razie przy nim zostanę. Pragnę zaznaczyć, ze nie skreślam
> żadnego z programów, po prostu, jego czas przyjdzie wtedy, gdy
> okoliczności jego użycia lepiej zapasują do jego cech i moich potrzeb,

No cóż, skoro chcesz w taki sposób uzywać programu pocztowego i o ile OE
lepiej Ci w takich zastosowaniach chodzi to faktycznie nie masz siÄ™ co w
Thunderbirda bawić. Powiem tylko tyle że ja przy moich wymaganiach nigdy
bym nie zamienił TH na OE.
I jeszcze jedna uwaga, - w innym poście tego wątku piszesz że
filtrowanie wiadomości Ci nie działa... U mnie nigdy nie było z tym
problemu. Może po prostu Twój sprzęt jest niezbyt kompatybilny z TH?
Tak, to nie żart - czasem konfiguracja kompa jest przeszkoda w
korzystaniu z danego programu. Koleżanka na swojej maszynie ma wielkie
problemy z komunikatorem AQQ.. Reinstalacje systemu i kolejne wersje
tego komunikatora nic w tej materii nie zmieniajÄ…, - ciÄ…gle pracuje z
błędami i zawiesza się.
Ja z kolei od zawsze na starym kompie miałem problem z systemem
operacyjnym Fedora, błąd poganiał błąd. Zmieniłem komputer na nowy i
Fedora hula aż miło..