Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 19:45:13 MET

On Tue, 22 Nov 2011 11:22:11 +0100, Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
wrote:

>Proces Piotr M <xx@xx.xx> zwrócił błąd:

>Ja nie wiem co się dzieje w najnowszym Firefoksie, ale wiem, że
>najszybszym używanym jaki mam, jest 3.6. I dlatego dziękuję za
>najnowszego Firefoksa, zostawiam sobie tylko na jednym komputerze do
>porównań. No, jeszcze innym powodem jest brak kompatybilności dodatków,
>ale prawdę mówiąc ociężałość wystarczy jako powód rezygnacji.

od jakiegos czasu zastanawiam sie nad przywroceniem tej wersji.
ostatnie nowinki FF zirytowaly mnie do tego stopnia, ze zaczalem
uzywac chroma, ktorego wczesniej skutecznie unikalem. moze jak FF
dogoni z numerem wersji chroma, bo chyba o to sie wszytko rozbiega, to
sie programisci uspokuja i program znowu bedzie do uzytku. <rs>