Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 23:50:08 MET

Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
news:jajfmk$pms$1@news.onet.pl...

> Zdecydowanie za szybko. Używam Thunderbirda od lat i nigdy nie spotkałem
> się z jakimiś alarmami skryptów.

Może nie obciążałeś go tak bardzo...

> Tak na marginesie, - po co Ci 250 000 wiadomości? Radzę ustawić filtr na
> np. 3 miesiące, a te wątki/wiadomości które naprawdę Cię interesują
> oznaczyć gwiazdką i wykluczyć z filtrowania.

Już pisałem - występująca czasem konieczność przejrzenia archiwum grupy z
całego okresu jej istnienia nawet, pod kątem wyszukania np. specyficznych
wystąpień pewnych słów, nagłówków, ich wzajemnych skojarzeń. Wyklucza to
możliwość zastosowania praktycznie wszelkich filtrów, niż własne :), jedyna
dopuszczalna mozliwość, to "coitus interruptus", a właściwiej - sczytywanie
archiwum i jego obrabianie po kawałku, np. w trakcie tego na szybko
zaznaczenie "podejrzanej" partii materiału, zrzucenie na bok, wyczyszczenie
reszty i znów doczytanie kolejnego pół miliona, różnie bywa, jedne grupy
mają kilkadziesiąt tysięcy, ale niektóre ponad dwa miliony postów.
Jeśli utrzymuję się w granicach, że w grupie jest kilkadziesiąt, kilkaset,
kilka(naście/dziesiąt) tysięcy, to praktycznie każdy program daje sobie
radÄ™. OE ma tÄ™ ogromnÄ… zaletÄ™, ze ze wszystkich jest chyba najodporniejszy
na niewłaściwe kodowanie u korespondenta, poza tym w codziennej pracy wyrobi
się już na kompie z 486DX 48 MB, sprawdzone. Dlatego na razie przy nim
zostanę. Pragnę zaznaczyć, ze nie skreślam żadnego z programów, po prostu,
jego czas przyjdzie wtedy, gdy okoliczności jego użycia lepiej zapasują do
jego cech i moich potrzeb, niż teraz używany OE.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)