Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 00:23:02 MET

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:jajun7$kv0$1@mx1.internetia.pl...

> Tak ze szczerej ciekawości, ale czego tam tak daleko możesz szukać? No
> chyba że rozwiązań problemów dot sprzętów klasy poniżej wspomnianego...

Akurat, że tak skromnie powiem, chodzi o dobranie się komuś do tyłka i
znalezieniu argumentów do tego.

> To rozumiem, szukanie w postach z kilkunastu lat, rozwiÄ…zania problemu,
> jak TB ma poradzić sobie z postami w ilości 1 mln w jednej grupie :D

Dlatego nie używam TB do takich spraw. OE poznałem na tyle, że mogę dowolnie
dużą grupę obrobić, conajwyżej timeouty wyskakują, jak się serwer newsowy ze
zgrupowaniem miliona nagłówków na czas nie wyrobi :)
Zasadniczą częścią sukcesu jest możliwość skasowania niepotrzebnych postów z
listy bez użycia filtrów, ściągam po 50-200 tysi, szybki przegląd
ściągniętego materiału (jestem w stanie to zrobić, wzrok trochę łzawi pod
koniec, jedna taka partia danych, to jeden dzień, dwa dni, zależy. W tydzień
dało by radę rozkminić całość.
Idealnie by było, gdyby serwer pośredniczący pościągał to gdzieś na bok, a
potem powydzielał po żądanej ilości postów na paczkę do obrobienia właściwym
programem... ale też potrafią się położyć...
Tak, to rzeczywiście mocno nietypowa potrzeba, bardzo rzadka, od tego jednak
zależy, czy właściwie przygotuję materiał.
Trudno mi tak do dokładniej bez konkretnego przykładu rozjaśnić...

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)