Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 07:29:35 MET

W dniu 23-11-2011 17:11, Radosław Sokół rzecze:

> Chyba, że dyskutujemy nad tym, czy jest to dobry program dla
> bardziej zaawansowanych użytkowników. Jeżeli tak, to odpowiedź

Raczej tak...
Użytkownik, który wie, co to newsy, to zdecydowanie PU ;-)

> A może w ogóle za dużo chcemy i Usenet umiera, wypierany przez
> fora dyskusyjne, na których byle laik może przez swój telewi-
> zor czy tablet umieszczać pełne kolorowych sygnatur pytania
> wciąż o to samo? :)

Niestety to chyba prawda. A szkoda.

> Nie mam w zwyczaju zachwycać się moim udziałem w grupie dy-
> skusyjnej po wysłaniu posta :) Jak wyślę odpowiedź to zapo-
> minam o wątku do momentu, gdy ktoś na mojego posta odpowie.
> "Fire and forget" ;)

Ja się nie zachwycam, ale np. chcę szybko odnaleźć,
co niedawno pisałem, bo np. komuś mailem chcę wysłać.
I najczęściej kończy się tak, że szukam przez Google...
A ID postu- tylko przez wtyczki (dobrze, że w ogóle
jakieś są).

> Tu przyznaję, mechanizm obserwacji jest słaby, ale moim
> rozwiązaniem jest czytanie wszystkich wiadomości (choćby
> "po łebkach", tak żeby tylko były oznaczone jako przeczy-
> tane i na pewno mnie nie interesowały) i zaznaczanie na
> nowo jako nieprzeczytane tych, które mnie interesują i
> chcę na nie odpowiedzieć. W efekcie dążę do uzyskania

Tu po prostu odwalasz robotę za czytnik ;-)

Ale OK, zgadzam się z Tobą- podstawy newsów ma
zaimplementowane, kto potrzebuje więcej ma nie za
duży wybór, ale coś znajdzie. A newsy powolutku umierają...

--
Dominik (& kąpany)