Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 00:12:32 MET

W dniu 23 listopada 23:50, Araneus Diadematus pisze:

> Już pisałem - występująca czasem konieczność przejrzenia archiwum grupy
> z całego okresu jej istnienia nawet

Tak ze szczerej ciekawości, ale czego tam tak daleko możesz szukać? No
chyba że rozwiązań problemów dot sprzętów klasy poniżej wspomnianego...

> codziennej pracy wyrobi się już na kompie z 486DX 48 MB

To rozumiem, szukanie w postach z kilkunastu lat, rozwiÄ…zania problemu,
jak TB ma poradzić sobie z postami w ilości 1 mln w jednej grupie :D

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."