Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 14:38:59 MET

W dniu 23 listopada 14:23, Radosław Sokół pisze:

> Nie, nawet w IMAPie tak robię. Nie chcę, żeby poczta leżała
> mi na serwerze, do którego nie zawsze mam dostęp.

Np na gmailu nie można tak zrobić, aby po zastosowaniu filtru wiadomości
były przenoszone do danego folderu IMAP. Proszę o sprostowanie jak się
mylę, bo może się da i jestem ciekaw bo korzystam z gmaila.

A może na każdym koncie mailowym nie można utworzyć filtru, który by
automatycznie przenosił przychodzące maile do danego folderu IMAP.

> Podział na foldery zapewnia mi możliwość przeskoczenia od ra-
> zu do jakiejś grupy wiadomości bez konieczności korzystania
> z jakichś mechanizmów wyszukiwania lub flagowania.

No zgadza się. A po za tym kiedy TB jest skonfigurowany na IMAP do w
folderze odebranych potrafi być tych maili sporo, wiele tysięcy.

> Archiwum poczty chcę mieć na jednym komputerze, ewentualnie
> z jakąś kopią zapasową na innym nośniku.

Dlaczego? Nie uważasz że to mało bezpieczne?

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."