Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 14:39:59 MET

W dniu 23-11-2011 14:26, Radosław Sokół rzecze:

> Chciałbym powiedzieć, że obsługa newsów jest po prostu nie-
> wiele zmieniona od czasów Mozilli i Netscape 6-7 (a tam z

No właśnie. Jest niejako siłą rozpędu. Nowych funkcji
czy naprawy błędów nie uświadczysz od lat.

> Czy "leży i kwiczy"? Według mnie jest wystarczająca, krótkie
> próby wykorzystania OE zawsze mnie doprowadzały do szału.

Do prostego oglądania na pewno. Ale spróbuj choćby
wyświetlić tylko wątki, w których brałeś udział (przeczytane
i nie). Albo na liście grup podświetlenie grupy
z nowymi wiadomościami w obserwowanych wątkach.
Brak systemu punktacji postów (poza zerojedynkowym:
PLONK-nie PLONK ;-) Funkcja "supersedes". Itede, itepe...

--
Dominik (& kąpany)