Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 14:23:55 MET

W dniu 23.11.2011 13:24, Piotr M pisze:

> To z uwagi na protokół POP3, tak?

Nie, nawet w IMAPie tak robię. Nie chcę, żeby poczta leżała
mi na serwerze, do którego nie zawsze mam dostęp. Poza tym
rzadko używane klienty pocztowe długo się potem synchroni-
zują z serwerem, na co nie zawsze mogę pozwolić (na przykład
przy połączeniu komórkowym).

Podział na foldery zapewnia mi możliwość przeskoczenia od ra-
zu do jakiejś grupy wiadomości bez konieczności korzystania
z jakichś mechanizmów wyszukiwania lub flagowania. Zazwyczaj
gdy szukam wiadomości najpierw otwieram folder, w którym po-
winna być, a potem ewentualnie (jeżeli nie jestem w stanie
sam znaleźć jej szybkim przewinięciem) używam pola szybkiego
wyszukiwania żeby znaleźć po temacie lub nadawcy.

Archiwum poczty chcę mieć na jednym komputerze, ewentualnie
z jakąś kopią zapasową na innym nośniku. Jedynie bieżąca
poczta zostaje mi na skrzynkach POP3 i IMAP do czasu załat-
wienia sprawy, odpowiedzenia na list i przesunięcia go do
archiwum.

|                 |  Politechnika Śląska                   |