Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 13:11:03 MET

W dniu 22-11-2011 11:22, Saiko Kila rzecze:

> ale prawdę mówiąc ociężałość wystarczy jako powód rezygnacji.

A co takiego tak ociężale przebiega?
Bo często się z tym narzekaniem spotykam, a mam ósemkę
na czterech maszynach w sumie (1xXP, 3xDebian), z czego
jeden to stary lapek z Pentium M 1GHz/512 MB RAM,
i nie zauważyłem jakiegoś znaczącego spowolnienia
w porównaniu do starszych wersji.

Za to przy okazji updgrade 7=>8 wżarło tak ca 30%
favikonek z zakładek (na wszystkich kompach)...

--
Dominik (& kąpany)