Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: gawfron <gawfron_at_spamik.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 15:22:48 MET

W dniu 2011-11-03 13:32, EZK pisze:

> I tu mi się nasuwa kolejna wątpliwość. Czy w wariancie OnetPoczta Priv
> za 89zł/rok
> to jest opłata za konto w Onet.pl, a w tym opłata za domenę (u nich ?),
> czy tylko
> za konto przy wykorzystaniu jakiejś domeny opłaconej gdzie indziej?
> Może ktoś to rozgryzał?
>
> Pozdrawiam
> EZK

Skoro możesz trochę zapłacić - wpisałem w googla 'tani hosting' pierwsze
co wyskoczyło na literkę h (bez reklamy ;))
domena + roczny hosting to koło 80zł rocznie po roku, wcześniej promocje
i taniej - a ustawiasz wszystko jak chcesz. Bez ograniczenia na ilość
maili. Plus ftpy, sqle itd, jakbyś chciał mieć własną stronę czy
serwować większe pliki.
Ustawisz sobie i 20 maili typu ja/on/ja2/marek@mojadomena.pl i będzie
wszystko pod ręką.
Jedyny minus to mała pojemność serwera i transfer przy najniższym
pakiecie - ale to już trzeba się chwilkę zastanowić czy tu akurat 0,5GB
pojemności i 3GB transferu starczą. Jak nie, to wziąć ciutkę droższy
albo szukać dalej, da się znaleźć i lepsze parametry za taką cenę.