Re: [XP] Dziwne opóźnienie podczas "chodzenia" po folderach

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 15:35:57 MET

Dodam jeszcze, że mam kopię tego folderu na innej partycji i tam można wchodzić
w niego gładko, bez żadnych opóźnień. Problem dotyczy tylko folderu wewnątrz
"Moje dokumenty" (który nota bene nie leży u mnie na partycji systemowej).

Sprawdziłem co pokazuej Monitor Sieci i niestety nic - podczas "zamrożenia", gdy
ikonka wysyłania świeci się - monitor sieci (Kasperskiego) żadnej aktywności nie
stwierdza. Także dioda "upload" na modemie kablowym też wtedy nie świeci, więc
raczej nic w świat wysyłane nie jest, a pewnie tylko miedzy kompem a routerem.

Felerny folder nie jest udostępniony w LAN-ie, ani jego folder nadrzędny, ani
żaden z jego podfolderów.

Dzięki,

latet