Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: EZK <EZK_at_EZK.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 13:32:36 MET

> Twoje obawy nie są takie bezpodstawne, ale raczej taka zamiana powinna być
> możliwa.
>
> Nie wiem o jaką ilość aliasów Ci chodzi, ale jeśli naprawdę dużą, to
> jednak polecam wykupienie własnej domeny, włączenie funkcji CATCH-ALL i
> wtedy masz automatycznie nieskończoną liczbę aliasów (a z czasem - zalew
> spamu na losowo generowane adresy ;-)

Chodzi mi o 2, może 3 aliasy. To wszystko.
Natomiast z tą dowolną ilością aliasów przy wykupieniu własnej domeny chyba
nie jest tak jak piszesz. Przynajmniej nie w Onet.pl.
Wg informacji zamieszczonej na ich stronie, przy własnej domenie też są
możliwe
najwyżej 3 aliasy.

I tu mi się nasuwa kolejna wątpliwość. Czy w wariancie OnetPoczta Priv za
89zł/rok
to jest opłata za konto w Onet.pl, a w tym opłata za domenę (u nich ?), czy
tylko
za konto przy wykorzystaniu jakiejś domeny opłaconej gdzie indziej?
Może ktoś to rozgryzał?

Pozdrawiam
EZK