[XP] Dziwne opóźnienie podczas "chodzenia" po folderach

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 15:22:18 MET

Witam,

Przy próbie wejścia w jeden z podfolderów (zawierający ok. 5 tys. plików i
znajdujacy się wewnątrz folderu "Moje dokumenty") - następuje 3-4 sek.
zamrożenie, a ikonka aktywności sieciowej świeci (wysyłanie danych). Jeśli
rozłączę się z siecią - nic takiego się nie dzieje, w folder wchodzi się
momentalnie. Wyłączenie programu antywir niczego nie zmienia.

Dziwne, co to może być? Przeszkadza mi to trochę w pracy, ale jeszcze bardziej
niepokoi i męczy, bo nie rozumiem co się dzieje i dlaczego.

Dzięki,

latet