Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 10:42:48 MET

> Pytanie czy tę samą moją nazwę mogę wpierw użyć
> w koncie darmowym, a potem niejako przenieść
> na konto płatne? Czy w ogóle jest coś takiego
> jak zmiana konta darmowego na płatne lub czy
> w ogóle można w Onet.pl zlikwidować swoje konto
> darmowe?

Twoje obawy nie są takie bezpodstawne, ale raczej taka zamiana powinna być
możliwa.

Nie wiem o jaką ilość aliasów Ci chodzi, ale jeśli naprawdę dużą, to jednak
polecam wykupienie własnej domeny, włączenie funkcji CATCH-ALL i wtedy masz
automatycznie nieskończoną liczbę aliasów (a z czasem - zalew spamu na losowo
generowane adresy ;-)

latet