Re: za i przeciw instalacji w

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 19:14:18 MET

Dnia Tue, 1 Nov 2011 16:13:45 +0100, Jacek napisał(a):

> Czy Ty czytasz watek w kolejnosci pisania?
> No nie czytasz.
> Cytuje:
> "Jezeli chce sie zaoszczedzic na czasie robienia archiwizacji/dearchwizacji
> partycji systemowej, to rzecz jasna, lepiej miec programy na D:."
>
> I do tego sie odnies...

Dżizas. Się jednak za wcześniej podniosłem dzisiaj… :-/

> Moze od poczatku. Im mniej danych na partycji, ktora ma byc
> archiwizowana/dearchiwizowna, tym lepiej, czyli SZYBCIEJ, prawda?

Hmm… Czy czasu zaoszczędzonego na tworzeniu kopii partycji systemowej nie
stracisz przez konieczność powtórnej instalacji części programów w razie
odtworzenia systemu? Trzeba by posprawdzać na żywym organiźmie. :D

[ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby  ]
[ coś zrobić.                                             (JoeMonster.org) ]