Re: Command line - jak zatrzymać realizację skryptu?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 19:24:17 MET

Dnia Sun, 30 Oct 2011 15:08:15 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie chodzi mi o mieszanie różnych czynności wymagających in-
> terakcji z użytkownikiem. Raczej chodzi mi o uruchamianie
> wielu czasochłonnych procesów przy jednoczesnym aktywnym ko-
> rzystaniu z komputera.

Hmm… Jak dla mnie to właśnie rzeczy typu kodowanie video, muzyki, kopiowanie
dużych ilości danych z ich jednoczesną kompresją, OCR (choć tu się już można
zastanawiać, czy to interakcji użytkownika nie wymaga).

> Na przykład, można uruchomić generowanie zapasowej kopii da-
> nych,

Jeżeli z silną kompresją, to się zgodzę.

> ściąganie paru plików z Internetu, a jednocześnie prze-
> glądać zdjęcia lub strony WWW lub pisać jakiś artykuł.

Ściągane pliki, odtwarzana muzyka czy działający komunikator (sprawdzić czy
nie Padu-Padu) to jakoś tak cokolwiek obciążają? ;D Jak przeglądam zdjęcia,
to ciężko mi się skoncentrować na pisaniu, tak samo jak czytam artykuł, to
przeglądanie zdjęć mi średnio wychodzi. Niestety nie jestem cyborgiem. :(

(ciach…)

> Da się -- to tysiące zestawów danych, przetwarzanych nieza-
> leżnie od siebie i z minimalną synchronizacją przy zbieraniu
> wyników. Skalowanie prawie liniowe do kilkunastu wątków :)

To dlaczego nie w ten deseń? :)

> Obawiam się, że za obszerny zbiór danych wejściowych. Z tego
> co pamiętam ze szkolenia warto na GPU przetwarzać małe zbiory
> danych skomplikowanymi algorytmami i zbierać małe ilości wy-
> ników.

To chyba, że tak. :)

[ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymiści.  (www.shapes.pl) ]