Re: Co za debile do kwadratu pisza strony ?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 16:30:59 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:6bj7nel0ui5z.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Hmm… Ja bym raczej w takiej sytuacji raczej twierdził, że błędy są w
> konstrukcji strony, czy samym kodowaniu. Jeżeli obrazek jest wyświetlany,
> samo jego osadzenie w kodzie HTML jest raczej zrobione prawidłowo? :)

W każdym razie, oba - tekst i obrazki, wyłażą poza ekran i trzeba znów
zmniejszać, aby je móc odczytać... A po wyłączeniu obrazków w Fx aka FF,
tekst mimo powiększania już nie wyłazi.
Czyli, hmm... czy błąd jednak nie jest w deklaracji obrazków (znaczy się
parametry, osadzenie, czy jak to zwą...?

> Dawno się nie grzebałem po konstrukcjach stron i stylach, ale wcale się
> nie
> zdziwię, jak to będzie wynik takiego czy innego pozycjonowania DIVów
> zawierających inne elementy.

Ale chyba jednak obrazki mają coś na rzeczy, skoro wyłazi... no, chyba że,
one tylko ujawniają już istniejący błąd, który inaczej nie wychodzi.

> Raczej po powiększeniu nie jest prawidłowo wykrywany górny, lewy róg okna
> wyświetlania w przeglądarce. :)

Albo może, jak by przegrzebać kod, to początek strony w kodzie rozmija się z
rzeczywistym?

> Hmm… Inne layouty „spięte” pod wspólną czapkę? W sumie całkiem możliwe.

Pewnie ktoś na "chamulca" przekleił zawartość bez postarania się zobaczyć,
czy cosik przypadkiem się tam nie pokąsa...?

> No proszę Cię - http://tinyurl.com/3u48ff3 :)

To musiało jakieś zaciemnienie być, może za dużo piwa wypiłem :) wtedy
akurat, gdy to było mi potrzebne? :)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)