Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 22:22:19 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:12e5fm84stmj7.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
> Dnia Fri, 28 Oct 2011 12:58:36 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):
>
> (ciach…)

> Ja raczej zachęcałem do tworzenia bardziej rozbudowanej struktury folderów
> niż podstawowej i korzystanie z reguł automatycznie rozrzucających pocztę
> do
> odpowiednich podfolderów. Na początku nowego roku sugerowałem tworzenie
> np.
> folderu „Poczta rok XXXX" i skopiowanie tam całej struktury folderów z

Swego czasu miałem tego tyle, że system robił się bardzo ociężały... ale
kilka awarii, niektóre będące "siłą wyższą", a niektóre z mojego powodu :),
które skutecznie, że bardziej nie można :) odchudziły moją bazę wiadomości.
To co trzeba zarchiwizować, archiwizuję, jednak od kilku lat zebrało się
wszystkiego może kilkanaście MB, resztę wywalam - po co mi mail sprzed np. 7
lat, od operatora poczty, że "UWAGA nowość - zwiększamy pojemność Twojej
skrzynki z 10 do aż 20 MB" :) ?

> pocztą z danego roku. U wielu osób się sprawdziło nie tylko ze względu na
> ograniczenie wielkości pojedynczego folderu, ale również pozytywnie
> wpłynęło
> na responsywność programu (szczególnie na słabszych maszynach). W sumie
> nic

Zgadza się - po równo rozłożyć w rozsądnie dużą ilość filderów, mały folder
szybko obskoczy i szybko siÄ™ upora np. z kompaktowaniem.

> dziwnego - wejście do folderu, gdzie było 300 maili to jednak trochę mniej
> dawało popalić niż odwiedzenie folderu z 3 tysiącami wiadomości. :)

Rzecz jasna jak słońce :)

> Firmy? Wystarczy kilka osób lubujących się w przesyłaniu wszelkiego
> rodzaju
> śmiesznych lub śmiesznych inaczej filmików (choć rolę transportu tego typu

No, ja już miewałem jajca, jak mi się folder zetknął z granica 2 GB,
dwojako, raz z mojej nieświadomości, pakowałem dużo i na żywioł, drugi raz
na czas nie upilnowałem i poszło się je^Wtańcować... Robiłem tez próby -
najnowszy OE po prostu nie przyjmował wiadomości (meldował np. błąd
przeniesienia, zapisu, etc.), ale folder był czytelny.

> treści video to IMVHO jakiś czas temu YouTube przejęło), prezentacji,
> zdjęć,

Gdzie paru gwiazdka kropka gwiazdka niekiedy uznaje, że ten sam filmik
należy przesłać po raz sto pierwszy, bo istniejące 100 jednakowych to za
mało, wkurwiam się, jak film mi ciurka bitr po bicie, tnąc przekaz z powodu
braku na czas nowych danych.

> muzyczek itp., a zobaczysz w jakim tempie puchnie folder z pocztÄ…. :D

Ależ tak!! :)) Niekiedy, przy szale przesyłania sobie między znajomymi, już
po kilku(nastu) dniach musiałem czyścić foldery, bo się zatykały :)
Największą przesyłkę w OE, to miałem coś koło 700-750 MB w jednym kawałku :)
Strasznie długo to młócił, kilka godzin wysyłał, zrywało parę razy, ale w
końcu przeszło. Jasne, że takie coś należy wyczyścić od razu po przesyłce...
:)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)