Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 19:34:31 MET DST

Dnia Fri, 28 Oct 2011 12:58:36 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

(ciach…)

> Jeśli u kogoś występuje ten problem, to rzeczywiście, albo monitorować i
> backupować, albo inny program.

Ja raczej zachęcałem do tworzenia bardziej rozbudowanej struktury folderów
niż podstawowej i korzystanie z reguł automatycznie rozrzucających pocztę do
odpowiednich podfolderów. Na początku nowego roku sugerowałem tworzenie np.
folderu „Poczta rok XXXX" i skopiowanie tam całej struktury folderów z
pocztą z danego roku. U wielu osób się sprawdziło nie tylko ze względu na
ograniczenie wielkości pojedynczego folderu, ale również pozytywnie wpłynęło
na responsywność programu (szczególnie na słabszych maszynach). W sumie nic
dziwnego - wejście do folderu, gdzie było 300 maili to jednak trochę mniej
dawało popalić niż odwiedzenie folderu z 3 tysiącami wiadomości. :)

> Ja celowo gromadzÄ™ co siÄ™ da z ostatniego roku (maile tylko), aby
> zorientować się, jak często czyścić pliki folderów.
> Na razie mam jeszcze miejsce, firmy - rzeczywiście, tam miejsce może
> wykonczyć się szybciutko.

Firmy? Wystarczy kilka osób lubujących się w przesyłaniu wszelkiego rodzaju
śmiesznych lub śmiesznych inaczej filmików (choć rolę transportu tego typu
treści video to IMVHO jakiś czas temu YouTube przejęło), prezentacji, zdjęć,
muzyczek itp., a zobaczysz w jakim tempie puchnie folder z pocztÄ…. :D

[ Work hard. Play hard. Die young. Leave a good looking corpse.            ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]