Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 22:29:15 MET

Użytkownik "Mario" <rrh62@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:j8f6ba$97r$1@inews.gazeta.pl...
> Notabene, fanów systemu Gmail może zainteresować fakt, że gazeta.pl uzywa
> go
> do serwowania swoich darmowych kont pocztowych wraz z chyba wszystkimi
> jego
> bajerami.

Toteż poważniejsze przesyłki między znajomymi walę przez inne konta, a te
najważniejsze za pośrednictwem maila HomeNet, które miałem szczęście wykupić
na wieczysty użytek :) Nawet faktura mi sie gdzieś jeszcze szlaja za to
konto :)
Mniej ważne walę np. przez Oneta, Interię, Wirtualną, a z rzadka przez
Tenbit i Wprost. Mam jeszcze parę innych, które założyłem na zestarzenie
się, ale się nie zestarzały... Pcham przez nie np. newslettery (zamówione,
mam kilka), czy odpowiedzi na posty Usenetowe.
Mnie bajery niepotrzebne. Moje konto ma być nie piękne (może jeśli chce),
ale przede wszystkim sprawne i pewne, niezawodne. Bajery rzecz drugorzędna.
Pokasowałbym niepotrzebne, ale już się związałem przez te kilka lat
posiadania...
Niech sobie będą jako spamtrapy... :)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)