Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 22:10:08 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:j8f3qm$1md$1@inews.gazeta.pl...

> tzn mozesz _na_stale_ wyznaczyc miejsce dla zalacznikow i jest to miejsce
> _dowolne_ ?

Niezupełnie. Po prostu program nie wariujei nie musze dla kazdego załącznika
przeklikiwać się przez foldery. Dla mnie wystarczy, że zapamięta na czas
sesji. A że ma gdzieś głęboko swoje macierzyste położenie? Żaden problem, w
najgorszym razie dorobię sobie skrót w programie Total Comander i jednym
klikiem włażę w dowolny zdefiniowany katalog. A na dziś, w linii poleceń TC
wpisuję 2 razy backslash i mam Pulpit, a stamtąd już szybko przeskakuję w
żądane miejsce.

> czy po prostu mozesz tylko pokazac sciezke dowolna przy kazdym zapisywanym
> zalaczniku i wowczas jest to tak sobie wygodne.

Prawie każdy załącznik zapisuję w inne miejsce, oczywiście konkretnie
wybrane, więc problem przeklikania się nie jest taki wielki. Przyznam, że
dla mnie tak niewielki, że nawet nie sprawdziłem, czy OE6SP3 zapamiętuje
ścieżkę na stałe, lub chociaż na długo.

> co przez to rozumiesz?

Słynny błąd "begin dwie spacje nazwapliku". Jest nadal, acz już trzeba ciut
bardziej sie postarać, by wystąpił - muszę sprawdzić, ale o ile mnie pamięć
nie myli, trzeba już prawidłowo podać atrybuty UNIXowe pliku, z samymi
dwiema spacjami już nie zadziała.

> (tak btw: ztcw to juz nawet bez oe power toola jest zlikwidowany blad
> begin ktoryms z KB..., chyba; a moze przez sp3? nie pamietam)

Nie zlikwidowano całkowicie. Niedawno na którejś z grup, co czytam, ktoś
dopisał sygnaturkę "begin xyz plik.roz", gdzie xyz, to atrybuty, do tego pod
tym dopisał zwykły tekst i OE zgłupiał, widząc to jako załącznik. Użyłem
CTRL-F3 i przeczytałem.
OE nie bada prawidłowości struktury zapisu pliku. Nie pamiętam, jak z
nieprawidłowym zakończeniem end. (end z kropką, czy bez)

> czyli blad begin bez power toola zostaje?? czegos nie wiem...

No, zostaje, acz mniejszego kalibru, niż kiedyś. Muszę jeszcze sprawdzić,
czy OEPT całkowicie znieczula OE na begina, czy (co bym wolał) usprawnia
jego obsługę. Czytałem instrukcję, ale dawno temu i już nie pamiętam, wypada
przeczytać ponownie.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)