Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 12:58:36 MET DST

Użytkownik "Tomek" <x@y.z> napisał w wiadomości
news:4eaa89d7$0$8461$65785112@news.neostrada.pl...
> dbxtract parę godzin taki plik musiał mielić. Ze względu na to

O ile w ogóle był w stanie coś zrobić, jeśli nie padłą struktura...

> ograniczenie będę zniechęcał wszystkich do używania tego programu.

Jeśli u kogoś występuje ten problem, to rzeczywiście, albo monitorować i
backupować, albo inny program.
Ja celowo gromadzę co się da z ostatniego roku (maile tylko), aby
zorientować się, jak często czyścić pliki folderów.
Na razie mam jeszcze miejsce, firmy - rzeczywiście, tam miejsce może
wykonczyć się szybciutko.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)