Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 12:54:20 MET DST

W dniu 2011-10-28 11:25, Araneus Diadematus pisze:
> Gdyby jeszcze ominąć błąd stawania okoniem gdy plik folderu dojdzie 2
> giga... Mimo, że się staram, jeszcze do tego nie doszedłem teraz, choć
> próby robiłem i się działo - OE stawał okoniem, że nie przyjmie
> wiadomości, nie wywalał się.

Niejednokrotnie musiałem odzyskiwać maile z inboxów użyszkodników,
którzy nie byli świadomi tego ograniczenia, a oe tak dziwnie stawał
okoniem, że uwalał pliki. W większości dawało się je uratować, ale
dbxtract parę godzin taki plik musiał mielić. Ze względu na to
ograniczenie będę zniechęcał wszystkich do używania tego programu.