Re: Co za debile do kwadratu pisza strony ?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 19:14:31 MET DST

Dnia Fri, 28 Oct 2011 11:56:42 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> Albo wyświetlały źle :)

Czyli na przykład jak? Bo pomysł mam w zasadzie na jeden błąd osadzania, a
mianowicie nieprawidłową deklarację rozmiarów. Błędny adres? To grafika się
nie wyświetli. Błąd składni prowadzącej do źródła - nie wyświetli się;
składni tytułu czy opisu - na wyświetlanie obrazka to nie wpłynie.

> Albo może raczej jego ustawienia, zainicjowania, czy jaki tam diabeł
> siedzi...

Diabli wiedzą. Tu się zgodzę. :D

> Ano... Nie mam Safari, nie wiem, czy warto, i tak "manie" 4 przeglądarek, to
> dla mnie przesyt... chyba, ze ma silnik inny, to ewentualnie, gdyby były
> hece z wyświetlaniem stron, to... Chyba jednak założę, tylko "Bonjour"
> wypierniczę w niebyt.

Safari używa silnika WebKit. Analogicznie do Google Chrome. Natomiast jak
realizowane jest powiększenie widoku strony - to już do sprawdzenia
pozostaje. :D

> Danke szen, spasiba bolszoje, dekuju vam, takk, MNY TKS, dzięki dzięki :)

Ciesz się, że miałem dobry dzień, bo bym Cię do wyszukiwarki pogonił. :)

[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]
[                                (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]