Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 11:25:05 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:j89pnh$s5$2@inews.gazeta.pl...
Pozwolę się odnieść, wobec własnych potrzeb:

> z tego co wiem, to np. oe power tool daje DZISIAJ z funkcjonalnosci:
>
> - wybor dowolnego miejsca na zalaczniki (ważne)

Acz to, co mam teraz z OE6SP2, wystarczająco się nadaje. Wcześniejsze wersje
byway upierdliwe, tutaj i tak zarzucam załączniki w różne miejsca. Opcja
przydatna.

> - wlasne naglowko mailowe i postowe (mozna bez tego żyć)

Można, wystarczą mi standardowe.

> - komponowanie: sygnatury/wrotki (mozna bez tego zyc)

Robię to ręcznie.

> - naglowek references tnie (ale moze to juz robi sam oe?)

Unikam tego, jeśli nie jest konieczne. Chyba tylko raz, przez lat ...naście,
miałem serwer, który dziczał od długości odniesień.

> - pozwala ustalic: umieszczac kursor na gorze lub na dole (mozna obejsc
> sie
> bez tej mozliwosci, ale wygodne)

Dla mnie pchanie kursora na dół jest wręcz szkodliwe, zresztą, sztuka to
użyć odpowiednio CTRL-Home i CTRL-End, aby wrzucić kursor, gdzie trzeba?
Gadżet. Mając nieprawomyślnie kursor u góry mogę od razu zacząć odpowiadać
przeplatając wątki.

> - okno maila lub posta otwiera sie w maksymalnym rozmiarze (wygodne)

Może przydatne, acz nazbyt rzadko miałem taą potrzebę, zwykle wystarcza mi
to, co sam ustawię, bo świeżo po instalacji to śmiech na sali. Wystarczy, że
ręcznie okienko rozszerzę i OE zapamiętuje.

> - oe tez uruchamia sie w max rozmiarze (wygodne)

Dałem fullscreen i tak mi się uruchamia.

> - kolorowanie cytatow (w oe power tool jest, ale kolory do wlasnego
> ustalenia metoda orania w plikach konf. power toola)

Przydatna rzecz, sam chętnie korzystam, acz nie niezbędna. Jednak ciut
"jebie" po oczach. (dlatego Lunę dałem w wersji srebrnej)

> czyli najogolniej mowiac: oe power tool troche nadal pomaga :)

Z pewnością. Acz na razie jedyne dwie rzeczy, które rzeczywiście były by DLA
MNIE (nie chcę mówić tu za innych) przydatne, to ptaszkowanie postów/maili z
Quoted-Printable i w mniejszym wymiarze BEGIN, który mało jest dziś
wykorzystywany. Nie zamierzam bowiem uszkadzać bibliotek programu OE, aby te
błędy "załatać", bo nie tędy droga. Gdyby jeszcze ominąć błąd stawania
okoniem gdy plik folderu dojdzie 2 giga... Mimo, że się staram, jeszcze do
tego nie doszedłem teraz, choć próby robiłem i się działo - OE stawał
okoniem, że nie przyjmie wiadomości, nie wywalał się.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)