Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 22:14:14 MET DST

Vituniu in news:4ea7a541$0$2183$65785112@news.neostrada.pl
> Nie no... jako _prosty_ oraz ogolnie dostepny sam uzywam.
> Po zalataniu QuoteFixem nawet sie do takiego uzywania nadaje.

bardzo sie nadaje;

(prawde mowiac to ja juz nie wiem co w koncu naprawiono w oe - zdaje sie, że
begin - a co nadal musi byc poprawiane quotefixem, albo oe power toolem...

z tego co wiem, to np. oe power tool daje DZISIAJ z funkcjonalnosci:

- wybor dowolnego miejsca na zalaczniki (ważne)
- wlasne naglowko mailowe i postowe (mozna bez tego żyć)
- komponowanie: sygnatury/wrotki (mozna bez tego zyc)
- naglowek references tnie (ale moze to juz robi sam oe?)
- pozwala ustalic: umieszczac kursor na gorze lub na dole (mozna obejsc sie
bez tej mozliwosci, ale wygodne)
- okno maila lub posta otwiera sie w maksymalnym rozmiarze (wygodne)
- oe tez uruchamia sie w max rozmiarze (wygodne)
- kolorowanie cytatow (w oe power tool jest, ale kolory do wlasnego
ustalenia metoda orania w plikach konf. power toola)

czyli najogolniej mowiac: oe power tool troche nadal pomaga :)