Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 11:11:22 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:j88ie0$ppd$1@inews.gazeta.pl...
> Ale jeśli chodzi o Usenet, to szczerze mówiąc żadnych wad OE nie
> zauważyłem, a używam OE do tego od bardzo wielu lat. Nie twierdzę, że wad
> nie ma - ale widocznie dotycza kwestii, które mnie nie bezpośrednio nie
> dotknęły.

Hehe, zaraz się okaże, że jesteś nieprawomyślny, bo obciachem jest nie
wykorzystywać cech kaszanionych przez OE :)))
Zaś to, że ci OE wystarcza, to pewnie nie masz ambicji, honoru, plamy na
słońcu i deszcze w Bangladeszu, i tak dalej :P :)
Oczywiście, nie piję do nikogo z grupy, lecz do zacietrzewienia niektórych,
co (tacy też są) plonkują rozmówców za samo pojawienie się w nagłówkach
linii dodawanej przez OE... Co samą obecność OE uważają za obciach gorszy
niż Holokaust, a jak mówi, że używa OE, to by chętnie takiego, porównując do
"hierarchii" więziennej, wcisnęli poniżej tzw. cweli...
A u mnie nie ma stabilniejszego programu, niż OE właśnie. Jako chyba jedyny,
od lat mi się nie wywalił. Czasem się zmrozi od ilości danych, ale to tylko
kwestia tego, że mi się po prostu nie chce czekać (zostawiony na noc odmraża
się), aż przerobi, co ma do przerobienia.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)