Re: Błąd systemu plików

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 02:33:51 MET DST

Dnia Thu, 25 Aug 2011 01:03:03 +0200, 1634Racine napisał(a):

> moi znajomi maja pracownie tv montazowe, xp64. Przeszli na HD. Czyli
> monitory, karty, jakies wieksze pamieci i takie tam. I wszystko swietnie
> dziala. A na jednym stanowisku postawili w7, z lepszymi gratami w srodku. No
> nie powiem, żeby palili sie do wydania kasy na wymiane pozostalych stanowisk
> :)

I to jest wina Windows 7 samego z siebie, czy może tego, co oferują nowsze
wersje wykorzystywanych aplikacji?

Podam Ci przykład mojej własnej osoby. Pracuję w DTP. Przesiadka z Windows
XP na Windows Vista / Windows 7 (oba w 64-bitowych edycjach) okazała się
bardzo korzystną zmianą. Choć dalej pracuję na 32-bitowych aplikacjach z
pakietu Adobe Creative Suite 3.

Dlaczego przesiadka na Windows Vista / Windows 7 w edycji 64-bitowej okazała
się dobrym rozwiązaniem? W końcu mogę mieć odpalonego jednocześnie
Photoshopa, InDesigna, Illustratora, Acrobata i Bridge. Każdy z tych
programów więcej niż 2GB ram raczej nie wykorzysta. Tylko po przesiadce na
Vistę czy Windows 7 wreszcie okazało się, że dysk nie dostaje ciężkiej
zadyszki i nie ma mnie ochoty zatłuc głowicami. :)

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]